gareth-david-XcaOZzleORA-unsplash.jpg

Yrittäjä, tuntuuko vaikealta sanoittaa tarjoomasi? Anna minun auttaa löytämään…

Juuri oikeat sanat, joilla herätät asiakkaan tunteet – ja siksi teet enemmän kauppaa.

 
 
flag.png
 

Sanat, joilla
erotut

Tämän päivän infohälyssä menestyvät ne yritykset, joiden sanat onnistuvat nappaamaan asiakkaan huomion ja todistamaan, miksi pitäisi valita juuri tämä tuote tai palvelu. Siksi oikeat sanat myyntiprosessin joka vaiheessa ovat liiketoimintasi kannalta elintärkeitä. 

 
money.png
 

Sanat, joilla näytät hyödyt

Vaikka tarjoomasi olisi miten hyvä tahansa, pelkkä myyntipuhe ei riitä. Tarvitaan sanoja, joilla on erityistä vipuvartta. Sellaisia ovat tyytyväisten asiakkaiden sanat. Kun käännät heidän myönteiset kokemuksensa tarinoiksi, havainnollistat hyödyt ja osoitat myyntipuheesi todeksi.

 
fish (1).png
 

Sanat, joilla
koukutat

Nykyihmisen kärsimättömyys hipoo kultakalan huomiokykyä. On vain muutama sekunti kerrallaan aikaa. Mutta se riittää. Ajattele markkinoinnin ja myynnin sanoja kiiltävinä vieheinä, joiden avulla vedät asiakasta aina vähän lähemmäs kauppaa. Oikeilla sanoilla pidät hänet koukussa. 

 
heart (2).png
 

Sanat, joilla osoitat empatiaa

Yrityksesi on olemassa, koska haluat ratkaista asiakkaan kipeän ongelman. Mutta ennen kuin asiakas uskaltaa antaa sinun auttaa, häntä pitää rohkaista muutokseen. Kun käytät sanoja, joista asiakas tunnistaa oman tilanteensa, osoitat että ymmärrät häntä ja siksi sinuun luotetaan.

 
mrtb-studio-SBp7pmLSGso-unsplash.jpg

KIRJOITAN JA KOULUTAN

Autan sinua löytämään oikeat sanat muun muassa seuraaviin myyntiprosessin tilanteisiin:

 

Markkinoinnin sanat

  • Hakukoneystävälliset tekstit nettisivuille brändin ja tarjooman esittelemiseksi

  • Asiakkaiden todistusvoimaiset menestystarinat (Ks. esite)

  • Skriptit asiakkaiden videohaastatteluihin

  • Yrityksen syntytarina liiketoiminnan kontekstoimiseksi

  • Selkeät ja kiinnostavat tuotetekstit

  • Työntekijätarinat työnantajamielikuvan rakentamiseksi

  • Myyvät tekstit funneleihin (somemainokset, liidimagneetit kuten oppaat ja skriptit webinaareihin, ländärit, uutiskirjeet, myyntimeilit)

Myynnin sanat

  • Hyötyjä havainnollistavat case-esimerkit asiakastapaamisiin ja presentaatioihin

  • Tulosta tuottavat skriptit myyntipuheluihin ja -palavereihin

  • Myyjän “takataskutarinat”

    • oma esittelytarina

    • yrityksen esittelytarina

    • tuotetarinat

    • case-tarinat

    • esimerkkitarinat oston esteiden hälventämiseksi

 
 

Kuka olen?

 
 

Jarkko Meretniemi

Copywriter/ graafikko. Off duty: popsäveltäjä ja pöytälaatikkokirjailija.

 

Soita tai meilaa, jutellaan lisää!

p. 050 3032 032  |  jarkko@tarina-akatemia.fi

Ilo olla auttamassa muun muassa seuraavia brändejä ja organisaatioita

Näyttökuva 2019-8-23 kello 22.40.47.png

Asiakkaiden suusta

 

”Olen puhunut monien yritysneuvojien kanssa myynnistä ja markkinoinnista. Heidän neuvonsa ovat jääneet pinnallisiksi. Mutta sessio Jarkon kanssa oli ajatuksia herättävä ja syvällisempi kuin mihin olen tottunut. Koin että Jarkkoa oikeasti kiinnosti, miksi teen mitä teen. Lyhyessä ajassa sain paljon konkreettisia vinkkejä ja ahaa-elämyksiä oman liiketoimintani ja osaamiseni tarinallistamiseksi.”

– Toni Kaunonen, hyvinvointivalmentaja ja fysioterapeutti

"Jarkko osaa kuunnella. Olen vaikuttunut hänen halustaan tehdä asiat hyvin ja paneutuen."

– Sari Viippola, REMAX

"Intohimo työhön on korkealla tasolla."

– Samuel Tuomola, Premico

 

 

Palautetta koulutuksista

“Äärimmäisen harvoin saamme talon ulkopuolelta kouluttajan, joka osaa noin hienosti esittää, opettaa ja perustella asiansa.”

”Vuoden parhaita ja antoisimpia koulutuksia!”

"5 tähteä!"

"Ehdoton suositus!"

"Sairaan hyvää settiä. Ammattitaitoista, viihdyttävää, opettavaa, inspiroivaa ja hauskaa."

"Löysin puuttuvan palan omaan juttuuni. Kiitos superisti :)"